LGTBIQCALUM+: m’estime, m’estimo, m’estim

Ja és el mes de l’Orgull LGTBI+ i la Casa de l’Alumne s’ha volgut sumar tant al suport com a la reivindicació dels drets de les persones del col·lectiu.

És per això que hem volgut adaptar l’activitat i imatge de la Casa de l’Alumne de la forma més adequada, perquè així tothom es puga sentir inclòs en aquestes reivindicacions. D’aquesta manera, com tots els anys, hem hissat la bandera de l’Orgull LGTBI+ a la terrassa de la tercera planta. A més, hem rebut la cartelleria de l’Orgull 2021 de l’Ajuntament de València i del col·lectiu LGTBI+ de València, Lambda, la qual penjarem per la planta baixa de la Casa de l’Alumne i repartirem per totes les Escoles del Campus.

A més, enguany hem organitzat activitats per a, més enllà de potenciar la visibilitat de l’Orgull, apostar per la seua reivindicació. És per això que, aquest divendres, s’organitzarà per part del col·lectiu DIVERSA UPV una taula informativa sobre els drets Trans i del col·lectiu en general. També s’ha preparat un abecedari LGTBI+ a manera de diapositives que es projectaran en les televisions de la planta baixa de la Casa de l’Alumne. Finalment, ja que és possible que hagen errors d’enfocament en les nostres activitats i volem ser autocrítics respecte a les realitats LGTBI+ a la Casa de l’Alumne, ens podeu manar un correu a casalum@ddaa.upv.es en el cas que tingueu alguna idea o suggeriment per a fer una Casa de l’Alumne més inclusiva.

ABCDEF