LA CASA DE L’AMOR! FELIÇ SANT VALENTÍ!

ESTUDIANTS AGRACIATS AMB L’OBSEQUI DE L’ACTIVITAT

• Lorena Zaragozá Portolés – ETSINF
  • Carmen Armenteros Puchades – ALUMNI
  • Sergio Rostra Rodríguez – ETSA
  • Léane Toutah – ETSICCP
  • Núria Ferrer Bonaviña – EPSG
  • Franco Robleto Prego – EPSG
  • Carla Francisca Chávez Chávez – EPSA
  • Gabriela Almau González – ETSA
  • Mohamed Aas Alas – ETSINF
  • Mohamed Yazid Berrekia – ETSINF

Els estudiants agraciats rebran un correu electrònic en el seu compte UPV, amb les instruccions per a arreplegar l’obsequi.
Moltes gràcies per la vostra participació.

L’objectiu del joc és aparellar a gent amb gustos similars per a promoure relacions d’amistat, conversa, amoroses… de manera sana i segura online.

Les persones que participen en l’activitat responent a les següents preguntes, i seguidament ens manen una captura de pantalla verificant que han parlat amb la seua parella assignada, optaran al sorteig de 12 exemplars del llibre “El amor según Mafalda” de Quino.

REGLES DEL JOC

• Ser alumne UPV en el curs 2020-21
  • Contestar les 5 preguntes, triant entre les diferents opcions.
  • També podràs respondre el Google Forms que trobaràs en la BIO del nostre perfil, en el QR de les nostres històries o punxant ací.
  • Els aparellaments es realitzen a partir de les persones que han respost de manera similar, independentment del seu gènere, orientació sexual o qualsevol altre aspecte. Se’ls enviarà el compte del seu match. L’objectiu del joc és aparellar a gent amb gustos similars per a promoure relacions d’amistat, conversa, amoroses, … de manera sana i segura.
  • Les persones que participen en l’Activitat manaran una captura de pantalla per a verificar que han parlat amb el seu match assignat, NOMÉS AIXÍ optaran al sorteig de 12 exemplars del llibre “L’amor segons Mafalda” de Quino.

CONDICIONS

• Els participants en l’activitat, pel mer fet de ser-ho, cedeixen a la Casa de l’Alumne de la Universitat Politècnica de València per un termini màxim 14 dies, els drets de difusió dels comptes d’Instagram facilitats, podent la Casa de l’Alumne de la Universitat Politècnica de València, durant aquest termini, utilitzar el nom dels comptes, sempre en l’àmbit de les seues competències.
  • Qualsevol falta de respecte, discriminació o amenaça que es done en les converses de les persones aparellades, podran ser-nos reportades i, automàticament, prohibirem la participació d’aqueixa persona en el sorteig i en qualsevol activitat futura a la Casa de l’Alumne durant 1 any.

Celebrem hui i sempre l’amor propi, l’amor als grans amics i l’amor per les xicotetes coses de la vida.

Amb estima, des de La Casa de l’Alumne.