Jornades “Memòria desenterrada. Les fosses de Paterna”

Avui, dimarts 7 de maig, La Casa de l’Alumne ha inaugurat les Jornades “Memòria desenterrada. Les fosses de Paterna” amb l’exposició “Ojos” de Gema López “Kuroneko” que podràs visitar en la planta baixa fins al 16 de maig.

Aquestes jornades han sigut organitzades per l’Àrea d’Activitats Culturals de la Universitat Politècnica de València. A continuació, podràs veure el programa complet:

EXPOSICIÓ

“Ojos” de Gema López “Kuroneko”

Planta Baixa, Casa de l’Alumne (Edifici 4K)

Del 7 al 16 de maig

TAULA REDONA

“Investigació i treball científic al servei de la memòria”

Amb Amparo Belmonte i María Navarro, de la Federació d’associacions familiars víctimes del franquisme. Fosses Paterna; Vicent Gavarda, historiador; Javier Iglesias, antropòleg forense de l’associació ArqueoAntro i Guillermo Noguera, advocat de la cooperativa El Rogle.

Aula B-0-2, Facultat de Belles arts (Edifici 3N)

16 de maig a les 18:30H

EXPOSICIÓ COL·LECTIVA

“Memòria desenterrada”

Artistes: Eloy Ariza, Sergí Tarín, Óscar Navarro, Eva Máñez, Carmen B. Godella, Gema López i Paco Collado.

Sala Blava, Facultat de Belles arts (Edifici 3N)

Inauguració 16 de maig a les 18.00 H

Fins al 31 de Maig

TEATRE