Dia del Donant de Sang

Dimecres que ve dia 20 de novembre com a anys anteriors, la UPV i el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana conviden a tota la comunitat universitària a participar en la donació de sang.
Enguany com a nota especial, tenim juntament amb la col·laboració amb l’Organització Nacional de Trasplantaments (ONT) i la Fundació José Carreras, una campanya informativa i de captació de donants de medul·la òssia.

www.unmatchxunavida.com/

Es comptarà amb la participació de 19 alumnes i alumnes de la Borsa de Voluntariat UPV que informaran de la importància de donar sang a les seues companyes i companys i resoldran els dubtes que puguen sorgir durant la jornada.

L’horari de donació serà de 09.30 a 20.00 hores, en la planta baixa de la Casa de l’Alumne.

A més tindrà lloc sota l’eslògan “Balla i Dóna en l’esdeveniment que pot canviar-te la vida” un esdeveniment musical gratuït. En el qual col·laboraran artistes com la cantant xilena Soledad Vélez, el músic Pau Roca (component de l’Habitació Roja) al costat de Pablo Maronda, i dels incombustibles Mueveloreina en format reduït amb el seu projecte Muevelocumbia.
I a també la presència de diversos dj’s destacats: Llei DJ, un dels màxims exponents nacionals de la música de ball de la nostra ciutat compartirà cabina amb Giorgio Bonetti, Sergio Falomir, Ella punxa sola, Guerrilla Xhen i Saizer.

Aquesta activitat tindrà lloc de 17.00 a 20.00.

Fotos de la Donació de Sang

Fotos de l’Esdeveniment Musical