OBERTURA AL PÚBLIC DE LA CASA DE L’ALUMNE

A partir del dilluns dia 31 de maig, la Casa de l’Alumne torna a obrir parcialment i amb l’aforament restringit.

Des de març de l’any 2020, la Casa de l’Alumne ha romàs tancada al públic. A partir del dilluns dia 31 de maig, la Casa de l’Alumne obrirà parcialment les seues instal·lacions i amb l’aforament controlat.

S’obrirà la planta baixa de l’edifici, així com els espais d’associacions i dels grups del programa de Generació Espontània.

L’horari d’obertura serà de 09.00 a 21.00 hores, de dilluns a divendres.

Els usuaris que accedisquen hauran de complir amb totes les mesures de seguretat sanitària.

Pots comprovar l’horari ací.

Gradualment s’aniran recuperant els diversos serveis que ofereix la Casa de l’Alumne.

Una salutació,

Casa de l’Alumne

NOTÍCIES
UPV Notícies – Obertura de la Casa de l’Alumne