Activitat Dia del Llibre 2021

Activitats del dia 19 al 23 d’abril de 2021, inclusivament, a través del nostre perfil d’Instagram @casa_del_alumno_upv. Qualsevol persona pot participar, però només podran optar a l’obsequi els estudiants matriculats en la UPV en el curs acadèmic 2020-21. El 19 d’abril es pujarà una publicació a Instagram a través de la qual es realitzarà un sorteig entre les persones que seguisquen el compte, donen m’agrada i comenten esmentant a les seues amistats fins al 23 d’abril. La resta de la setmana es faran preguntes en les històries sobre els gustos literaris. El dia 23 d’abril se sortejaran 10 llibres, i aquelles persones agraciades que hagen completat les preguntes rebran un llibre concorde als seus gustos. Els guanyadors i les guanyadores, així com els llibres que reben, es publicaran la setmana del 26 al 30 d’abril.

PERSONES AFORTUNADES EN EL SORTEIG

Nom Escola Llibre
Marta Lopez Cosano FBBAA Murals. Large-scale Illustration (Instituto Monsa)
Leslie Rocio Hernandez Bravo ETSII Amnesia (Federico Axat)
Maria Jose Arevalo Soler   Revelaciones (Joan Fontcuberta)
Victor Ixion Meszaros ETSID Trilogía de la Fundación (Isaac Asimov)
Sara Perez Prats EPSA El hombre en el castillo (Philip K. Dick)
David Martinez Torres ETSIE En el Japón Espectral (Lafcadio Hearn)
Ana Puertes Espadas ETSIAMN Personas Desconocidas (John Katzenbach)
Rocio Monsonis Paya ETSIAMN Els desposeïts (Úrsula K. Le Guin)
Julio Villavicencio Mera Posgrado Intuición y Matemática (V. Boss)
Silvia Aparisi Navarro Doctorado Árboles. Guía de bolsillo (Allen Coombes)
Angela Marti Valero ETSID Señor del Espacio y del Tiempo (Rudy Rucker)
Jose Manuel Alarcon Minguez ETSICCP La metamorfosis – manga (Franz Kafka)
Maria Dolores Gomez Paredes ETSA Científicas (Jorge Bolívar)
Ana Ferriols Montanana FBBAA Homenatge a Catalunya (George Orwell)
Paula Deante Serrano Alumni La maldición de Ometeolt (J.R.Barat)

REGLES DEL JOC

• Participar en el sorteig a través del post d’Instagram del 19 d’abril (fins al dia 23 d’abril).
  • Contestar les preguntes de les històries del 20 al 22 d’abril per a conèixer els gustos literaris.
  • En acabar l’activitat es publicaran els guanyadors i les guanyadores, així com els llibres que reben.

CONDICIONS

• Els participants en l’activitat, pel mer fet de ser-ho, cedeixen a la Casa de l’Alumne de la Universitat Politècnica de València per un termini màxim 14 dies, els drets de difusió dels comptes d’Instagram facilitades, podent la Casa de l’Alumne de la Universitat Politècnica de València, durant aquest termini, utilitzar el nom dels comptes, sempre en l’àmbit de les seues competències.

BASES COMPLETES

Descripción día del libro para web