Presentació obra artística “Dosmilnueve Alumnas”

Aquest matí, coincidint amb el Dia de la Dona, s’ha presentat l’obra artística del Fons d’Art de la UPV, que s’ha instal·lat de forma permanent a la Sala d’Estudi en Silenci de la Casa de l’Alumne.

Han actuat com a amfitriones de l’acte, Esther Gómez, Vicerectora d’Estudiants i Emprenedoria, Salomé Cuesta, Vicerectora d’Art, Ciència, Tecnologia i Societat i Lea Olcina, Delegada d’Alumnes de la UPV.

Han acompanyat en la presentació amb l’autor de l’obra i professor de la Facultat de BBAA, Javier Gayet. També han participat, Toni Colomina, Director de l’Àrea Fons d’Art i Patrimoni UPV, i de Fanny Collado, Directora Àrea Generació Espontània, així com els tècnics de l’àrea del Fons d’Art.

L’obra consta de 30 fotografies d’alumnes de la UPV, emmarcades i realitzades sobre paper Ilford Ultra Chrome.