Dia dels Enamorats 2024

Avui, 14 de febrer s’ha celebrat el “Dia dels Enamorats”  a la Casa de l’Alumne. Amb motiu d’aquesta celebració, s’han instal·lat en la planta baixa de l’edifici membres de la Delegació d’Alumnes per a dur a terme una activitat per a tots els estudiants. Aquesta consisteix a escriure una nota d’amor per a aconseguir un preservatiu i poder entrar participar en el sorteig d’una dessuadora.

Així mateix, en l’exterior de la Casa de l’Alumne s’han instal·lat els membres de l’àrea de prevenció de riscos laborals i salut de la UPV en col·laboració amb la Creu Roja per a informar sobre els diferents mètodes anticonceptius i les malalties de transmissió sexual. Ja que el Dia Europeu de la Salut Sexual se celebra també  el 14 de febrer.