MAPATHON: Criteria Taronja

El pròxim 24 d’abril a la Sala Ximo Mora de la Casa de l’Alumne se celebrarà un maphaton (trobada per a cartografiar una zona) organitzat pels participants del projecte Criteria Taronja en el qual es debatrà sobre les percepcions de seguretat als carrers de la ciutat de València.

Criteria Taronja, és un geoportal orientat a la prevenció de successos de violència de gènere en espais públics urbans. Aquest geoportal és el resultat de la investigació realitzada pel grup d’investigació de tecnologies geoespaciales de la Universitat Politècnica de València.

Pots trobar més informació sobre el projecte punxant ací!

Enllaços d’interès: Inscripció       Streaming

Image 1 De 1

A continuació podràs veure fotografies de l’esdeveniment així com informació relacionada:

Profesora Sandra Hernández Zetina de la universidad autónoma del estado de México, Toluca

Image 1 De 1

Vídeo explicativo del proyecto: Pincha Aquí