SISENA FIRA DE GENERACIÓ ESPONTÀNIA

La sisena Fira de Generació Espontània ha tornat a demostrar l’enorme potencial creatiu i innovador de l’estudiantat de la Universitat Politècnica de València. Celebrada a la Casa de l’Estudiant, aquesta jornada va reunir nombrosos equips que van compartir amb la comunitat universitària els seus projectes, iniciatives i reptes, convertint l’espai en un autèntic aparador de talent, treball en equip i passió per aprendre.
Al llarg de l’esdeveniment, les persones assistents van poder conèixer de primera mà les propostes desenvolupades pels diferents grups de Generació Espontània, descobrir solucions innovadores en diferents àmbits i conversar amb els equips que fan possible aquests projectes. La fira es va consolidar, una vegada més, com un punt de trobada per a fomentar la participació estudiantil, l’intercanvi d’idees i la inspiració entre estudiants de diferents titulacions.
Des de la Casa de l’Estudiant volem agrair la implicació de tots els equips participants, així com l’esforç de les persones organitzadores i de la presència del rector Pepe Capilla i del vicerector d’Estudiants i Emprenedoria, Alberto Conejero, que es van acostar a gaudir d’aquesta jornada tan especial. 
Enhorabona a Generació Espontània per aquesta sisena edició i gràcies per continuar impulsant iniciatives que fan créixer la nostra comunitat universitària!