XVI Aniversari de La Casa de l’Alumne

Un punt de trobada en la Universitat Politècnica de València que obri les seues portes a la comunitat universitària, aquesta és una de les múltiples definicions de la Casa de l’Alumne. El dia de la seua inauguració, el 4 de desembre de 2003, Justo Nieto, rector en aquells temps, ho va definir “un espai únic en la seua concepció i prestacions en tot l’Espai Europeu d’Ensenyament”; el que podem concloure és que la Casa de l’Alumne suposa un centre neuràlgic per a la vida social de la UPV. Un centre pensat per l’alumnat per a l’alumnat.

En aquests 16 anys de vida, La Casa de l’Alumne ha acollit més de 500 activitats tant solidàries, com a formatives, competicions, tallers, etc. Agraïm a tots els que han fet això possible.