Sothis: programa de talent Halley

Avui dijous 28 de març l’empresa Sothis ha presentat el seu Programa Halley en el Saló Social de la Casa de l’Alumne. Aquest programa ofereix formació intensiva especialitzada en tecnologies de la informació, gestió empresarial i gestió industrial sense cost per als alumnes, plans de desenvolupament professional per a triar una funció dels interessos professionals i la incorporació com a consultor o enginyer júnior amb contracte indefinit després de superar amb èxit la formació.

L’esdeveniment ha finalitzat amb un còctel de networking a la terrassa.

Sothis és una empresa especialitzada en els sectors agroalimentari, farmacèutic, químic, construcció, distribució i automòbil gràcies al seu coneixement dels sistemes d’informació industrials, els sistemes d’informació generalistes i les aplicacions de negoci.