Sorteig Dia internacional de la Lucha contra el SIDA/VIH

Divendres que ve 4 de desembre se celebrara el sorteig de 4 dessuadores entre tots els que han participat realitzant enquestes durant aquests dies amb motiu del Dia Internacional de la Lluita contra la Sida/VIH, aquest sorteig es realitzara en la Sala de Juntes de la Casa de l’Alumne a les 13:30.

Resultat

Realitzat el sorteig, en la Sala de Juntes de la Casa de l’Alumne, els alumnes agraciats amb una dessuadora de la Universitat Politècnica de València són:

• Roberto Arzo Martí           ETSICCP
  • Adrián de l’Hoyo Cantó    ETSICCP
  • Nuria Silla Fernandez       ETSII
  • Ana Planes Martínez         ETSIT

Els alumnes agraciats han de passar pel despatx d’activitats de la Casa de l’Alumne per a arreplegar la seua dessuadora UPV.

Moltes gràcies a tots els participants en el concurs, i recordar-vos que la prevenció és la millor eina front la Infeccions de Transmissió Sexual.