Les millors fotos del II Concurs de Fotografia Guille Martí Revillo

La sala Ximo Mora de la Casa de l’Alumne acull des d’avui dimecres 27 de març fins al 6 d’abril l’exposició que arreplega les millors fotos de la segona edició del Concurs de Fotografia Guille Martí Revillo que la seua temàtica, relacionada amb l’activitat a l’aire lliure i la naturalesa està dividida en diferents modalitats com a bàsquet, escalada, naturalesa, rugbi, skate, slack line, submarinisme, snow i surf.

“Guille està en cada foto”

“Aquest és un concurs amb molt de cor”

Frases com aquestes ens ajuden a seguir amb aquest certamen que recorda a Guille a través de la fotografia esportiva i d’aventura. Cerquem aqueixes fotos que a ell li hauria agradat fer. I aquest concurs està molt viu.

Perquè continueu responent. El jurat, format per fotògrafs i esportistes professionals, ha hagut de triar entre les 609 fotos presentades a aquesta segona edició.

La selecció de les millors són les que pots veure ací.

Gaudeix Va per Guille!

Guille Martí Revillo estudiava a la Universitat Politècnica de València. Va morir, amb 19 anys, el 27 de gener de 2016, en Cala Amobolo (Xàbia).

Feia el que li agradava: pesca submarina.

Si busseges: formació i seguretat.

A més, la generositat dels autors de “Les millors fotos de l’I Concurs de Fotografia Guille Martí Revillo” permitiço que se subhastaren amb finalitats benèfics. Es van recaptar prop de 2000 euros per a diferents ONGs.

GRÀCIES.

porguilleconcursodefotografia.com

[text que acompanya a l’exposició]