FICAE

Secció paral·lela
Terrorisme Silenciós
Dijous 3 de març 2016 | 11:30 hores, en el Saló SocialLA UPV I FICAE CONTRA ELS ASSASSINATS MASCLISTES.
Cinema i educació. Amb l’alumnat de la UPV, en col·laboració amb les delegacions d’Alumnes de la UPV i la Casa de l’Alumne, per a re-pensar les construccions masclistes i evitar la seua propagació i les seues dramàtiques conseqüències.Per a açò ens acompanyaren en la presentaciócartel sorteo_2 del curtmetratge “Valentina” (Documental, 15′, Dinamarca, Nike Ossler i Amanda Nilsson):
  • Mª Rosa Cerdà Hernández, Tècnica d’Igualtat, Unitat d’Igualtat, Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport, Universitat Politècnica de València.
  • Laura Yustas, Doctoranda en Belles arts UPV i investigadora entorn de l’art situat i els feminismes.

Els alumnes que assistisquen a l’activitat, participaren en el sorteig de dos parells de sabatilles de la marxa Munich. Un parell de sabatilles per a xic, i altre per a xica. El sorteig es realitzarà en finalitzar l’activitat

+ informació