FICAE

Secció paral·lela
Desarticulant l’homofòbia
Dimarts 28 de febrer 2017 | 11 hores, en el Saló Social

LA UPV I FICAE CONTRA L’HOMOFÒBIA.
Cinema i educació. Amb l’alumnat de la UPV, en col·laboració amb les delegacions d’Alumnes de la UPV i la Casa de l’Alumne, ens acosta a una homofòbia més o menys visible, però arrelada i que no acaba de desaparèixer.

Per a açò ens acompanyaren en la presentació del documental “Homobofia. Diario de las víctimas” (Documental, 53′, Produït per RTVE, per a Documents TV (Espanya, 2016)):

cartel sorteo_2

• Pepe Miralles, Doctor en Belles arts per la Universitat Politècnica de València. Llicenciat en Belles arts per la Universitat de Barcelona. Codirector de FICAE y Sección LGTBI+

Activitat englobada en el projecte Miradas a tres: Homofobia, realitzada conjuntament amb MICE (Mostra Internacional de Cinema Educatiu) i Mostra La Ploma (Festival Internacional de cine y cultura LGTBI)

+ informació
FICAE