Exposició “Bajouca. Una vida com a suport de l’obra”

vui divendres 2 de setembre s’ha inaugurat a la sala d’exposicions de la Casa de l’Alumne, l’exposició sobre l’arquitecte portugués Joao Álvaro Rocha i els seus projectes constructius d’habitatges socials, i en concret una mostra del projecte Barri Saudáveis, realitzat lloc a Oporto finançat per un programa europeu de desenvolupament.

L’exposició està vinculada directament amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030 i és una de les exposicions triades en el concurs PC_ACTS 2022 del Vicerectorat d’Art Ciència Tecnologia i Societat.

La mostra compta amb reproduccions dels dibuixos originals de l’arquitecte, dibuixos realitzats pels veïns i cooperants; dibuixos originals de l’arquitecte; reproduccions audiovisuals de converses de l’arquitecte explicant l’obra que va ser realitzada en 2001 i vídeos actuals gravats durant l’últim any dels veïns mostrant les seues cases i parlant des del punt de vista de l’usuari de les seues experiències.

Cartel exposiciónCartel exposición

Fins al 13 de setembre.