Lliurament de Premis i Acreditacions XIII Concurs de Pintura i Fotografia

Amb motiu del XIII Concurs de Pintura i Fotografia que celebra la Casa de l’Alumne en col·laboració amb Delegació d’Alumnes, avui s’ha realitzat el lliurament de premis i acreditacions als alumnes seleccionats i premiats.

L’acte, presidit per Dª Victoria Vivancos, Vicerectora d’Alumnat i Extensió Universitària, David Pérez Rodrigo, Director de l’Àrea d’Activitats Culturals de la UPV i Félix Buendía García, professor de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica i responsable del programa VIVEELCAMPUS, han lliurat els premis als guanyadors i les acreditacions als seleccionats.

Finalment, la Vicerectora d’Alumnat ha realitzat un discurs de comiat i tancament de l’acte.

La Casa de l’Alumne i la Delegació d’Alumnes ha volgut agrair aquests anys que la professora Victoria Vivancos a dedicat al càrrec.

GALERIA