Dia internacional de la lluita contra la SIDA 2016

Sota el lema “Parlem del VIH, parlem de les infeccions de transmissió sexual i actuem”: utilitza el preservatiu, fes-te la prova del VIH.

La Casa de l’Alumne UPV va a realitzar diferents activitats per a informar a la comunitat universitària sobre els riscos i prevencions de les infeccions de transmissió sexual.

El 30 de desembre realitzarà un taller de prevenció d’infeccions de transmissió sexual, destinat a alumnes de la UPV en la Facultat de Belles arts.

Del 28 de novembre fins al 2 de desembre estarà distribuïda en la planta baixa de la Casa de l’Alumne, una exposició sobre “Infeccions de Transmissió Sexual” amb informació sobre cadascuna d’aquestes infeccions, així com els riscos i tractaments.

El dia 1 de desembre hauran diverses activitats organitzades per la Creu Roja en l’Àgora.

També es realitzarà el voluntariat amb la campanya “El Carret Saludable”, en el qual es repartirà material promocional i informatiu. Els alumnes que s’acosten a el “Carret Saludable”, podran participar en el sorteig de quatre dessuadores de la UPV. L’horari del “Carret Saludable” serà de 09:00 a 21:00 hores.

No saps a què t’exposes quan mantens relacions sexuals sense protecció? amb la informació que repartiran els voluntaris, et resoldran aqueixos dubtes. No et talles! Acosta’t a el “Carret Saludable” i pregunta!

Més informació:

El Carret saludable