Dia del Donant de Sang Universitari 2016

Com cada any, des de la Casa de l’Alumne en col·laboració amb el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana, comença la campanya de donació de sang.

Enguany es realitza el 26 d’Octubre de 09:00-20:00

Gràcies a la motivació i constància del voluntariat estudiantil, es va a realitzar també una promoció en cada Escola de la UPV.
La seua labor és la difusió d’aquesta necessitat, són alumnes de la UPV, i realitzen aquest voluntariat lliurement.
Si et trobes amb un d’ells, acosta’t i pregunta-li qualsevol dubte, t’atendran encantats!

També pots consultar-nos a través de la Casa de l’Alumne

La teua sang contribueix a salvar vides, recolza la causa.

Esperem la vostra participació!

voluntarios_donante_1617

Us informem que el dia 26 d’octubre farem el Dia del Donant de Sang Universitari.

Si has fet la formació prèvia, pertanys a la Borsa de Voluntariat UPV, i vols participar, t’esperem en la Casa de l’Alumne.

D’altra banda si no has rebut la formació prèvia, aquesta es farà el dia 19 d’octubre en dos torns: un al matí de 12h a 14h i l’altre de 16h a 18h.

Si vols crèdits ECTS, és necessari apuntar-se en la Borsa de Voluntariat UPV en el següent enllaç: http://voluntariado.webs.upv.es/booking/

Agrair-vos vostra atenció i participació.