La Casa de l’Estudiant acull el 23 de juny, amb motiu del Dia Internacional de la Dona en la Enginyeria, una jornada que analitza l’evolució de la presència femenina en aquest àmbit i els seus reptes de futur.
L’acte, a la Casa de l’Estudiant, compta amb la benvinguda institucional de Silvia Terrasa, M. Esther Gómez-Martín i Davinia Bono, seguida de la ponència de Regina Monsalve Mayáns sobre la situació actual de l’enginyeria a Espanya.
La jornada inclou també una taula redona amb professionals de la UPV i d’entitats com Veolia, Autoliv i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, i finalitza amb un espai de networking.




