X Trobada de Projectes i Practiques de Cooperació

Hui 11 de maig en la Casa de l’Alumne i des del Centre de Cooperació al Desenrotllament s’ha organitzat una trobada per a unir les experiències d’aquelles persones que han disfrutat d’una beca de mobilitat en temes de cooperació (Meridies, PCD, València Coopera) i les inquietuds d’aquells que les disfrutaran en un futur.

Creant així un espai formatiu i de trobada en què es visibiliza el treball de la comunitat universitària en l’àmbit de la cooperació al desenrotllament.

En la seua presentació a comptat amb la presència de Francisco José Mora Mes (Rector de la UPV) , Rosa Puchades Pla (Vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació) , Neus Fábregas Santana (Regidora Delegada de Cooperació al Desenvolupament i Migració de l’Ajuntament de València) i de Federico Buyolo García (D.G de Cooperació i Solidaritat)”

Jornada de Presentación