Taller d’inització a l’opera

Des del passat 19 de setembre fins al pròxim 24 d’octubre es realitzarà el Taller d’iniciació al món de l’òpera a la sala de Graus 1 de la Casa de l’Alumne amb el suport de la Càtedra UNESCO de la Universitat Politècnica de València i del Departament de Projectes Educatius del Palau de les Arts Sofia de València. Aquest taller compta amb la participació d’experts i amants de l’òpera que ens donaran les eines necessàries per aprendre a gaudir de la música, la tècnica, l’espectacle i les arts escèniques. A més, aquest taller inclou l’assistència a l’òpera Turandot al Palau dels Arts Reina Sofia.

Amb motiu d’aquesta activitat s’ha exposat a la primera planta de la Casa de l’Alumne, al costat del Saló Social, el resultat del treball d’alumnes de diferents nivells de l’assignatura de Projectes Arquitectònics, de la titulació d’Arquitectura i alumnes del Màster de Transport, Territori i Urbanisme de l’Escola de Camins de la UPV que van col·laborar amb el projecte Al voltant de… NORMA dins d’un context d’aprenentatge aplicat a un projecte real. En aquesta exposició podrem veure fotografies de la representació de l’òpera Norma així com les experiències viscudes pels i les estudiants expressades gràficament.