Dia Internacional de la Memòria Trans

El Dia Internacional de la Memòria Transsexual, en anglès Transgender Day of Remembrance (TDoR), que se celebra anualment el 20 de novembre, és un dia dedicat a la memòria d’aquelles persones que han sigut assassinades víctimes de la transfòbia, l’odi i la por a les persones trans, així com per a recordar la violència contínua que pateix la comunitat trans. L’esdeveniment té com a finalitat donar-los rostre i veu a aquelles víctimes de la violència transfòbica, així com fer visible l’exigència del col·lectiu a viure una vida lliure de violència i poder exercir els seus drets com la resta de la ciutadania.

Amb motiu d’aquest dia, avui s’inaugura l’exposició Dia Memòria Trans en l’Hall de la Casa de l’Alumne que romandrà oberta al públic fins divendres que ve 23 de novembre. A més, el club social Diversa ha disposat d’una taula informativa en la façana principal de la Casa de l’Alumne per a conscienciar i informar la comunitat universitària.

Dins del marc del Dia Internacional de la Memòria Trans, tindrà lloc la taula redona Ser trans en 2018, organitzada per Diversa UPV a la Sala de Generació Espontània dijous que ve 22 a les 17.30.